Zanosiło się na to już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz nowa aktualizacja pojawiła się na serwerach publicznych Counter-Strike'a. Aktualizacja naprawdę istotna, bo wraz z nią do gry zawitała m.in. nowa operacja o nazwie Riptide. Niemniej to dopiero wierzchołek góry lodowej, bo Valve wprowadziło do gry także szereg innych nowości. Jakich? Niepocieszeni będą z pewnością fani klasycznego Desert Eagle'a, gdyż ich ulubiona broń została znerfiona, podczas gdy buffem uraczono M4A1-S. A skoro już o broniach mowa. Myśleliście kiedyś, że dobrze byłoby móc przekazać naszym kolegom z zespołu nie tylko karabiny czy pistolety, ale również granaty? Cóż, teraz będziecie mogli już to zrobić. Tak samo, jak będziecie mogli stworzyć swoją własną koleję, by móc bawić się ze swoimi przyjaciółmi, także w trybie Premier. Pełną zawartość patcha prezentujemy poniżej:

Operacja Riptide

  • przedstawiamy Operację Riptide, w której znalazły się nowe mapy, nowe misje i nowe sposoby, by grać w ramach ulubionych trybów! Aktywuj przepustkę Operacji Riptide i wykonuj swoje misje, by zdobywać nagrody takie, jak nowi agenci, kolekcje broni, naklejki i naszywki
CZYTAJ TEŻ:
Do Counter-Strike’a zawitała nowa operacja. Powitajcie Riptide!

Tryby gry

  • Prywatne kolejki matchmakingu
    • wygeneruj kod kolejki i podziel się nim ze swoimi przyjaciółmi, by stworzyć prywatny mecz Premier na serwerach Valve
    • lub wybierz jedną ze swoich grup na Steamie i rozgrywaj mecz wyłącznie z innymi członkami tejże grupy
  • Krótki mecz turniejowy
    • dodano opcje wyboru długości meczu w trybie turniejowym: krótki (MR 16), długi (MR 30) lub też brak preferencji
  • Deathmatch
    • dodano opcję wyboru takich opcji, jak Classic Deathmatch, Team Deathmatch (wygrywa pierwsza osoba, która zdobędzie 100 eliminacji) oraz Free-for-all Deathmatch (wszyscy gracze to przeciwnicy)
  • Demolka
    • zmniejszono maksymalną liczbę rund do 10 i usunięto zmianę stron w połowie gry
    • zmniejszono czas rundy
    • dostosowano progresję broni
  • Wyścig zbrojeń
    • dostosowano progresję broni
    • od teraz gracze otrzymują Health-shot po zdobyciu trzech eliminacji

Rozgrywka

  • od teraz granaty mogą być wyrzucane tak, jak bronie
  • zmniejszono długość wizji po śmierci z 3 sekund do 2 sekund (długość wizji po headshocie zmniejszona z 1 sekundy do 0,5 sekundy)
  • Deagle
    • zmniejszono obrażenia w korpus
  • M4A1-S
    • zwiększono obrażenia w korpus
  • Dual Elites
    • zmniejszono cenę do $300
  • Riot Shield
    • dodano Riot Shield do menu zakupu broni, obecnie można ją nabyć po stornie CT na mapach z zakładnikami

Mapy

  • Do oficjalnego matchmakingu w Strefie Zagrożenia dodano mapę County
  • Basalt i Insertion II zostały dodane do oficjalnego matchmakingu w trybach turniejowym, uproszczonym i Deathmatch
  • Ravine i Extraction zostały dodane do oficjalnego matchmakingu w trybie Skrzydłowy
  • Od teraz mapy Grind, Mocha, Pitstop, Calavera i Frostbite nie są już dostępne w oficjalnym matchmakingu
  • Dust2
    • wprowadzono niewielką zmianę widoczności z respa terrorystów do mida
    • poprawiono widoczność tylnej części BS-a B z górnych tuneli
  • Inferno
    • wzmocniono bramę na szczycie banana
    • zmieniono układ 1v1
    • poprawiono pomniejsze błędy
  • Ancient
    • na obu BS-ach zwiększono rozmiar obszaru, na którym można podkładać bombę
    • dodano poprawki związane z optymalizacją
    • dodano areny 1v1