Dziś na serwerach Steama zadebiutowała nowa aktualizacja Counter-Strike'a: Global Offensive. Co przyniosła? Cóż, pewne poprawki w Strefie Zagrożenia, nowe kwestie głosowe dla dwóch agentów oraz nowy zestaw muzyczny. Przede wszystkim jednak deweloperzy z Valve skupili się na nanoszeniu uprawnień na obecne w grze mapy. I tak mniejszych lub większych zmian doczekało się aż pięć aren! Większość z nich, bo aż cztery, to pola walki dodane do CS:GO kilka tygodni temu wraz z nadejściem Operacji Riptide. W największym stopniu nowy update wpłynął na County, aczkolwiek również fani Basalt czy też Ravine powinni dokładnie wczytać się w pełną listę poprawek. Listę, którą prezentujemy poniżej:

Zestawy muzyczne

  • dodano zestaw muzyczny bbno$ – u mad!, który dostępny jest zarówno z wersji zwykłej, jak i StatTrak™

Rozgrywka

  • Strefa zagrożenia
    • odradzający się gracze nie będą już mogli wybrać miejsca odrodzenia, które powinno być zablokowane na mapie
    • wygładzono poruszanie się kamery podczas egzoskoku

MISC

  • dodano nowe kwestie głosowe dla agentów Trapper oraz Trapper Aggressor
  • poprawiono fizykę ragdolli

Mapy

  • Dust2
    • przeniesiono blokadę wizji z respa terrorystów na mida
    • zablokowano niezamierzone miejsca do skanowania
  • Insertion 2
    • dodano nową teksturę szkła dla okien w biurze, by z wnętrza można było łatwiej dostrzec, czy okno jest rozbite, czy też nie
    • dodano inne pomniejsze poprawki
  • Ravine
    • naprawiono miejsce niedaleko respa, w którym mogła utknąć bomba
    • naprawiono clipping
    • zaktualizowano radar
  • Basalt
    • dodano recepcję do łącznika B
    • dodano kolejne okno w czerwonej stodole
    • usunięto poręcz na A, by ułatwić poruszanie się
    • dodano wizualne poprawki na BS-ie B
    • dodano wizualne poprawki w czerwonej stodole
    • uzupełniono literaturę
    • dodano kudłaty dywan
    • dodano małe wizualne poprawki na całej mapie
  • County
    • wyłączone fizykę okna w domu nad zatoką
    • usunięto możliwość wprawienia w ruch metalowej bramy przy budynku kamieniołomu
    • ustalono odpowiednią skalę metalowych kontenerów
    • poprawiono kolizję modeli klifów
    • przycięto sufit jaskini i drewniane dachy, by gracze nie blokowali się już przy używaniu egzoskoku
    • naprawiono kolizję modeli drzew, by uniemożliwić graczom blokowanie się
    • naprawiono dźwięk drzwi bunkra
    • naprawiono wszystkie zgłoszone miejsca, w których można było utknąć podczas skakania
    • zwiększono odległość znikania pola kukurydzy
    • przycięto plażę, by uniemożliwić graczom ucieczkę poza mapę za pomocą min skokowych
    • przedłużono drabinę przy wieży ciśnień
    • naprawiono pływające beczki/wieżyczki
    • spłycono podłoże wodospadu, by umożliwić podnoszenie przedmiotów
    • zamknięto niektóre pokoje w nawiedzonej rezydencji
    • odnowiono nawiedzoną rezydencję
    • usunięto strefę śmierci po lewej stronie mostu
    • dodano poprawki związane z optymalizacją