Dziś na serwerach Steama zadebiutowała nowa aktualizacja Counter-Strike'a: Global Offensive. Co przyniosła? Cóż, pewne poprawki w Strefie Zagrożenia, nowe kwestie głosowe dla dwóch agentów oraz nowy zestaw muzyczny. Przede wszystkim jednak deweloperzy z Valve skupili się na nanoszeniu uprawnień na obecne w grze mapy. I tak mniejszych lub większych zmian doczekało się aż pięć aren! Większość z nich, bo aż cztery, to pola walki dodane do CS:GO kilka tygodni temu wraz z nadejściem Operacji Riptide. W największym stopniu nowy update wpłynął na County, aczkolwiek również fani Basalt czy też Ravine powinni dokładnie wczytać się w pełną listę poprawek. Listę, którą prezentujemy poniżej:
Zestawy muzyczne
- dodano zestaw muzyczny bbno$ – u mad!, który dostępny jest zarówno z wersji zwykłej, jak i StatTrak™
Rozgrywka
- Strefa zagrożenia
- odradzający się gracze nie będą już mogli wybrać miejsca odrodzenia, które powinno być zablokowane na mapie
- wygładzono poruszanie się kamery podczas egzoskoku
MISC
- dodano nowe kwestie głosowe dla agentów Trapper oraz Trapper Aggressor
- poprawiono fizykę ragdolli
Mapy
- Dust2
- przeniesiono blokadę wizji z respa terrorystów na mida
- zablokowano niezamierzone miejsca do skanowania
- Insertion 2
- dodano nową teksturę szkła dla okien w biurze, by z wnętrza można było łatwiej dostrzec, czy okno jest rozbite, czy też nie
- dodano inne pomniejsze poprawki
- Ravine
- naprawiono miejsce niedaleko respa, w którym mogła utknąć bomba
- naprawiono clipping
- zaktualizowano radar
- Basalt
- dodano recepcję do łącznika B
- dodano kolejne okno w czerwonej stodole
- usunięto poręcz na A, by ułatwić poruszanie się
- dodano wizualne poprawki na BS-ie B
- dodano wizualne poprawki w czerwonej stodole
- uzupełniono literaturę
- dodano kudłaty dywan
- dodano małe wizualne poprawki na całej mapie
- County
- wyłączone fizykę okna w domu nad zatoką
- usunięto możliwość wprawienia w ruch metalowej bramy przy budynku kamieniołomu
- ustalono odpowiednią skalę metalowych kontenerów
- poprawiono kolizję modeli klifów
- przycięto sufit jaskini i drewniane dachy, by gracze nie blokowali się już przy używaniu egzoskoku
- naprawiono kolizję modeli drzew, by uniemożliwić graczom blokowanie się
- naprawiono dźwięk drzwi bunkra
- naprawiono wszystkie zgłoszone miejsca, w których można było utknąć podczas skakania
- zwiększono odległość znikania pola kukurydzy
- przycięto plażę, by uniemożliwić graczom ucieczkę poza mapę za pomocą min skokowych
- przedłużono drabinę przy wieży ciśnień
- naprawiono pływające beczki/wieżyczki
- spłycono podłoże wodospadu, by umożliwić podnoszenie przedmiotów
- zamknięto niektóre pokoje w nawiedzonej rezydencji
- odnowiono nawiedzoną rezydencję
- usunięto strefę śmierci po lewej stronie mostu
- dodano poprawki związane z optymalizacją