Mniej pocisków w magazynku "emki"
Ano na przykład nerfa M4A1-S. Wyciszona wersja klasycznej "emki" dotychczas posiadała w swoim magazynku 25 pocisków, czyli mniej niż np. takie AK-47. Niemniej karabin rekompensował to naprawdę niewielkim odrzutem oraz tłumikiem, co w efekcie sprawiło, iż zdaniem niektórych broń była zbyt mocna. Najwyraźniej do podobnego wniosku doszli również twórcy CS:GO, bo wraz z dzisiejszą aktualizacją pojemność magazynka została zmniejszona do 20 kul. Będzie to więc od nas wymagało większej celności podczas wyprowadzania serii. Na koniec warto dodać, że nie zmienił się łączny zapas pocisków, bo nadal wraz z nowym M4 otrzymamy w zestawie 100 kul.
Ale to nie wszystko. Sporej liczby poprawek doczekał się dość regularnie grany na ważnych imprezach Ancient. Najnowsza z dostępnych w puli map, co nie dziwi, otrzymała kilka klasycznych bugfixów, ale nie tylko. A to w jednym miejscu pojawiła się nowa osłona, która ułatwi podkładanie bomby przy nie do końca zajętym BS-ie. A to w innej lokacji nieco zmieniono układ przeszkód, co będzie od nas wymagało wyzbycia się pewnych przyzwyczajeń, bo te mogą okazać się zgubne. Teraz pozostaje tylko pytanie, jak to wszystko wpłynie na ogólnie wrażenia z rozgrywki. To możemy ocenić sami, ale z drugiej strony możemy też poczekać na debiut nowej wersji Ancienta na scenie esportowej.
Pełną listę zmian zawartych w najnowszym patchu CS:GO prezentujemy poniżej:
Rozgrywka
- zmniejszono magazynek M4A1-S do 20 pocisków, podczas gdy 80 pozostaje w zapasie
Mapy
- Ancient
- usunięto skrzynie przy wyjściu z jaskini
- naprawiono lukę w pikselach w drodze w jaskini do środka terrorystów
- naprawiono błędy z clippingiem podłoża na środku, które powodowały, że gracz nieznacznie unosił się w powietrzu
- wygładzono podłoże na zewnątrz jaskini w kierunku rampy B
- zablokowano wykopaliska archeologiczne we wnętrzu jaskini
- wygładzono narożniki w pomieszczeniu "donut"
- dodano dodatkową osłonę obok filaru na B
- zablokowano jedną z bocznych dróg w kierunku BS-a A, poszerzając pozostałe
- naprawiono wizualne błędy występujące podczas spoglądania na środek z pomieszczenia "donut"
- zmniejszono obrażenia od skanowania rusztowania na BS-ie B
- wzmocniono światło emitowane przez świece/latarnie
- Inferno
- zwiększono obrażenia od eksplozji bomby z 500 do 620
- Vertigo
- podjęto kolejną próbę naprawienia błędu na środku, przez który Mołotow zadawał obrażenia przez podłogę
- usunięto pozycję w narożniku rampy
- Cache
- naprawiono exploit (dzięki, El_Exodus!)
- Vineyard
- dodano poprawki związane z wydajnością i stabilnością
- od teraz bluszcz kołysze się na wietrze
- naprawiono problemy z fizyką obiektów