Naklejki z autografami i Viewer Pass
Jednym z istotniejszych elementów tej aktualizacji jest pojawienie się Viewer Passa. Ten nabyć możemy za 49,15 zł (lub za 88,50 zł, jeżeli chcemy od razu otrzymać trzy tokeny pamiątek). Co otrzymujemy w zamian? M.in. dzięki przepustce będziemy mogli podczas transmisji z Majora w Rio zdobywać specjalne skrzynki z pamiątkami, czyli szczególnymi skinami upamiętniającymi poszczególne rundy. Dzięki niej uzyskamy również prawo udziału w Pick’Em Challenge, czyli wyjątkowego wyzwania, w ramach którego musimy wytypować zwycięzców kolejnych spotkań. Każdy poprawny typ to kolejny szczebel na drodze do tego, by podnieść poziom naszej odznaki dla najlepszych typerów.
Ale to nie wszystko, bo w CS:GO znalazły się też kapsuły z naklejkami prezentującymi loga uczestniczących drużyn oraz autografy ich zawodników. Stickery te zdobywać możemy poprzez otwieranie nowo dodanych kapsuł, które wyceniono na 4,85. Co istotne, naklejki dostępne są w kilku różnych wariantach, różniących się wyglądem oraz ceną na rynku Steam. Co ciekawe, przy okazji Valve wprowadziło również poprawki na trzech obecnych w grze mapach. W największym stopniu zmieniło się Ember, co w tym wypadku jest bezpośrednio powiązane ze zbliżającym się Halloween. Pewne modyfikacje dosięgły również Vineyard oraz Cascade.
Pełna lista rzeczy wprowadzonych w aktualizacji CS:GO:
Rio 2022 CS:GO Major Championship
- "Rio 2022 Viewer Pass" i "Rio 2022 Viewer Pass + 3 tokeny pamiątek" są obecnie możliwe do nabycia. Połowa wpływów ze sprzedaży trafi do graczy, drużyn i organizacji biorących udział w IEM Rio Majorze
- wraz z Viewer Passem otrzymujemy:
- możliwy do rozwijania Rio 2022 Event Coin
- dostęp do Rio Pick’Em Challenge
- nielimitowane graffiti drużyn podczas trwania turnieju
- dostęp do paczek pamiątek Rio 2022
- naklejki drużyn i autografy graczy są obecnie możliwe do nabycia. Połowa wpływów ze sprzedaży trafi do graczy, drużyn i organizacji biorących udział w IEM Rio Majorze
Mapy
- Ember:
- przedstawiamy Ember w wersji Halloween
- upiorna woda oraz nocne niebo
- zaćmienie księżyca
- zielona lawa
- dynie
- groby
- mewy zmieniły się w kruki
- straszne odgłosy
- ekran ładowania, wybór respów oraz obrazy tabletu
- przedstawiamy Ember w wersji Halloween
-
- ogólne poprawki
- usunięto mały most niedaleko Helipadu
- dodano wyraźniejsze oznakowanie w tunelach
- zmniejszono głośność i maksymalny dystans odgłosów lawy i generatorów
- dodano nowy kosz to wspinania się nad ogrodzeniem w okolicach Industrial
- dodano modele latarni otaczających drogi
- naprawiono podwójne drzwi w Docks Building
- nadano połysk skałom oraz mostowi
- dodano kurczaki
- dodano specjalną lilię
- ogólne poprawki
- Vineyard
- poprawiono kolizje różnych modeli
- wygładzono północne wejście do zamku
- dodano więcej osłon w okolicach Field
- otwarto okna w Winery
- naprawiono miejsca, w których można było utknąć
- naprawiono różne problemy wizualne
- usunięto wallhacki
- drewniane palety, donice i balustrady od teraz respektują grawitację
- uzupełniono zapasy w barze
- Cascade
- dodano dodatkowe detale geometryczne
- dodano cząsteczki i sprite'y
- dodano stworzoną przez społeczność poprawkę problemu z przezroczystością dymu
- wycofano wiele wizualnych zmian, przywracając te aspekty do wersji premierowej
- systemy OpenGL (Mac/Linux/Steamdeck) nie zawieszają się już podczas wczytywania mapy
- na model bombsite'u nie są nakładane już dziury po kulach i rozbryzgi krwi. Efekty te powodowały crashe na systemach OpenGL
- na całej mapie dostosowano materiały i odbicia
- wycofano ustawienia CSM, przywracając te aspekty do wersji premierowej; miękkie cienie powracają