VALORANT z nową aktualizacją
Tak więc nowy patch wpłynął m.in. na Potykacz, który będzie dłuższy, ale i na Kradzież Neuronów, której efektywność ma być większa niż dotychczas. Jeżeli zaś chodzi o inne poprawki, to zaktualizowano również Fade i dodanego niedawno do gry Harbora, a ponadto zapowiedziano nową funkcję, czyli weryfikację tekstu w czasie rzeczywistym. Ta na razie obecna będzie jednak tylko w Ameryce Północnej i dopiero po czasie można spodziewać się jej rozszerzenia na inne regiony. – Powracamy z opisem patcha 5.10. Tym razem zajęliśmy się niektórymi z największych problemów, które gracze mieli z Cypherem i Fade. Wprowadziliśmy też kilka poprawek dotyczących agentów oraz nową funkcję o nazwie "weryfikacja tekstu w czasie rzeczywistym", abyście czuli się bezpieczniej podczas interakcji z członkami drużyny i przeciwnikami – zapewniła Jo-Ellen Aragon, kierowniczka ds. społeczności VALORANTA.
Oto pełny opis patcha 5.10 do VALORANTA:
Aktualizacje agentów
- Cypher
- Maksymalna długość Potykacza zwiększona z 1000 do 1500
- Teraz Kradzież Neuronów ujawnia wrogów dwukrotnie. Oba ujawnienia dzieli czterosekundowe opóźnienie
- Usunięto limit czasu dotyczący rzucenia Kradzieży Neuronów na zwłoki wroga
- Maksymalna odległość rzucenia Kradzieży Neuronów wzrosła z 1200 do 1800
- Zaktualizowano żółtą sylwetkę używaną przez Cyphera do ujawniania wrogów przy użyciu Kamery Szpiegowskiej i Kradzieży Neuronów
- Teraz żółta sylwetka zniknie, jeśli ujawniony wróg stanie się widoczny, aby uniknąć zamieszania wynikającego z widzenia dwóch jego postaci w różnych miejscach
- Żółta sylwetka będzie teraz bardziej przyciemniona na początku i zacznie szybciej znikać, aby łatwiej było odróżnić ją od prawdziwego wroga
- Umieszczony przez Cyphera przedmiot użytkowy nie będzie już ulegać zniszczeniu w wyniku obrażeń obszarowych zadanych przez sojuszników
- Fade
- Zmniejszono czas trwania Grasanta z 3 do 2,5 sek. (czas, przez który Grasant pozostaje przy życiu bez tropu)
- Opóźnienie ugryzienia Grasanta po dotarciu do celu wzrosło z 0,4 do 0,6 sekundy
- Poprawki obszaru trafienia Grasanta
- Czas trwania krótkowzroczności po trafieniu Grasanta spadł z 3,5 do 2,75 sekundy
- Grasanty znikają i nie wywołują już osłabienia, jeśli cel teleportował się w inne miejsce, zanim skończyły swoją animację
- Zwiększono koszt Zmroku z 7 do 8 punktów
- Harbor
- Zmieniono liczbę ładunków Kaskady do kupienia z 1 do 2
Aktualizacje systemów rozgrywki
- Weryfikacja tekstu w czasie rzeczywistym (na początku tylko w Ameryce Północnej)
- Poza naszymi interwencjami wprowadzimy też nową funkcję, która pozwala wyciszyć na czacie graczy wysyłających szkodliwe wiadomości tekstowe podczas gry. Teraz będziemy szybciej reagować w tej sprawie, ponieważ wciąż aktualizujemy nasze systemy weryfikacji coraz większej liczby form komunikacji tekstowej
- Te poprawki zostaną wprowadzone najpierw w Ameryce Północnej, a w najbliższej przyszłości pojawią się też w innych regionach
- Zmiany społecznościowe
- Naprawiono błąd, w wyniku którego powiadomienie „Automatycznie odrzuć zaproszenia do znajomych: WŁ.” było niedopasowane do panelu społeczności w przypadku niektórych języków
Błędy agentów
- Astra
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Astra mogła rzucić fałszywą Mgławicę na samym początku rundy, zanim załadowała się jej Gwiazda
- Chamber
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Chamber nie mógł wyposażyć broni na początku nowej rundy
- Harbor
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Kaskada Harbora była widoczna na minimapie dla wrogów z wizją.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Kaskada Harbora czasami pojawiała się pod mapą.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego celownik Kaskady Harbora na minimapie ulegał zmniejszeniu przy celowaniu w górę i w dół, chociaż Kaskada przebyłaby tę samą odległość.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego celownik Kaskady Harbora na minimapie był nieco mniejszy niż odległość, którą musiałaby przebyć
- Neon
- Naprawiono błąd, w wyniku którego można było użyć ślizgu Neon do wyskoku w górę w niektórych miejscach na mapie