FMPONE kontynuuje prace nad Santorini

Shawn "FMPONE" Snelling, bo o nim tu mowa, kojarzony jest najbardziej z uwagi na swój wkład w stworzenie Cache'a. Mapa, która przez lata była jedną z turniejowych, od dawna znajduje się na uboczu, chociaż jeszcze w 2019 roku ukazała się jej nowa, przemodelowana wersja. Niemniej sam FMPONE to także takie areny, jak Season czy mniej rozpoznawalne Crown oraz Gwalior. Obecnie zaś Amerykanin poświęca swój czas na prace nad Santorini. Już w kwietniu Snelling ogłosił, że zamierza on przenieść wspomniane pole walki do Counter-Strike'a 2. – To dużo zabawy. Od lat pracuję z Source'em 2 i już teraz jestem wielkim fanem tego, co ten silnik potrafi. Jestem przekonany, że gdy wszystko będzie jeszcze lepsze, gdy Valve wyda oficjalne narzędzia – nie krył ekscytacji.

Teraz trzy miesiące później FMPONE powraca do nas z nową dawką informacji na temat postępów prac. Twórca opublikował w mediach społecznościowych kilka zrzutów ekranu, które przedstawiają, jak Santorini prezentuje się w środowisku CS2. Pierwsze, co rzuca się w oczy, to o wiele lepsze niż w Global Offensive oświetlenie, ale też żywsze kolory. To drugie wydaje się zresztą domeną nowego Counter-Strike'a. Na wszystkich arenach paleta barw wydaje się o wiele szersza i jaskrawsza niż wcześniej. – Jestem wdzięczny wam wszystkim, za boost motywacyjny – nie krył zadowolenia Snelling, którego prace spotkały się z pozytywnym odbiorem społeczności. I to mimo faktu, że samo Santorini wcale nie jest przesadnie popularną czy często grywaną mapą.