Prace nad CS trwają
Tym razem oczywiście zmiany w CS2 są o wiele mniejsze niż przy okazji aktualizacji wprowadzającej Zbrojownię. Deweloperzy skupili się bowiem na poprawie błędów, które w międzyczasie pojawiły się lub zostały wykryte. I tak modyfikacji uległy m.in. ciemne miejsca na mapie Inferno. Poprawiono również kąty broni z trzeciej osoby. Jeżeli natomiast spotkaliście się z sytuacją, gdy łuski wypadające z broni były błędnie renderowane, to też nie powinno mieć to już miejsca. Sporą rzeczą jest natomiast to, że zmieniono obliczanie wyników, na podstawie których przyznawane są punkty doświadczenia. To może wpłynąć szczególnie na tych, którzy lubują się w farmieniu XP za pomocą np. granatów. Przykro nam, koledzy.
Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:
Zmiany z 4 października
- dostosowano efekt lunety karabinu widoczny z perspektywy pierwszej osoby.
- naprawiono kilka ciemnych miejsc na mapie Inferno.
- naprawiono błąd powodujący, że obiekty, które można zniszczyć, nie zachowywały się, jak powinny.
- CZYTAJ TEŻ: Valve w końcu ugotowało! Zbrojownia w CS2, a wraz z nią przepustka, skrzynka i przywieszki | CS2 z ponad 80 nowymi skinami – zobacz je wszystkie! | Weź i powieś sobie przywieszkę na broń. Czyli nowy element graficzny w CS2
Zmiany z 5 października
- naprawiono obliczanie wyniku w trybach Uproszczony, Turniejowy i Skrzydłowy, by wykluczyć z niego obrażenia z noża oraz granatów
- naprawiono kąty broni z trzeciej osoby, by w pełni uwzględniały rozrzut
- naprawiono brakujące cienie kaskadowe na niektórych mapach turniejowych
- naprawiono w Zbrojowni podgląd broni mających dodatkowe modele
- wykresy drgań sieci pokazują teraz w górnym prawym rogu liczbę, która określa skalę wykresu
- naprawiono niektóre przypadki, gdy w których łuski pocisków mogą być renderowane jako błędny model
- dodano różne poprawki stabilności