Bohaterowie w wersji 14.22

W kategorii bohaterów w aktualizacji 14.22 mamy niewyczerpane pokłady zmian. Warto zwrócić szczególną uwagę na Warwicka oraz Swaina. To ich modyfikacje dotknęły bowiem najmocniej. Kluczowa jest jednak premiera nowej postaci. Prosto z kultowego serialu Riot Games do gry wkracza Ambessa Medarda! Opis jej umiejętności możecie znaleźć w tym artykule.

Wzmocnienia

  • Blitzcrank
    • Pięść Mocy (E)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: ze 180% do 200%.
  • Briar
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono bazowe HP: z 590 do 625.
  • Fizz
    • Cios Jeżowca (Q)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP: z 45% do 55%.
    • Trójząb (W)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności aktywnej z AP: z 40% do 45%.
  • Irelia
    • Ioniański Zapał (bierna)
      • Teraz odświeżać się będzie po uderzeniu budowli.
      • Obrażenia przeciwko strukturom będą wynosić 50%.
  • Katarina
    • Shunpo (E)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 14-8 do 12-8 sekund.
    • Lotos Śmierci (R)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 90-45 do 75-45 sekund.
  • Kayle
    • Boskie Wywyższenie (bierna)
      • Zwiększono skalowanie się szybkości ataku z AP: z 0,5% do 1% za każde 100 AP.
      • Zwiększono skalowanie się maksymalnej szybkości ataku z AP: z 2,5% do 5%.
  • Rumble
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono bazowe HP: z 625 do 655.
  • Swain
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono odporność na magię: z 30 do 31.
      • Zwiększono przyrost odporności na magię: z 1,3 do 1,55.
    • Ręka Śmierci (Q)
      • Zwiększono obrażenia: z 60-160 do 60-180.
      • Zwiększono maksymalne obrażenia: ze 120-320 do 120-360
    • Nigdyruch (E)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 14-10 do 12-10 sekund.
    • Demoniczne Wzejście (R)
      • Zwiększono skalowanie się leczenia z HP: z 1,25% do 1,5%.
  • Varus
    • Kołczan Rozkładu (W)
      • Zwiększono obrażenia za uderzenie: z 5-25 do 8-28.
  • Vayne
    • Godzina Sądu (R)
      • Zwiększono dodatkowe AD: z 25-55 do 35-65.
  • Vel'Koz
    • Tektoniczne Rozerwanie (E)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 16-12 do 14-12 sekund.
    • Promień Dezintegracji Istot Żywych (R)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: ze 120-80 do 100-80 sekund.
  • Vi
    • Tarcza Przeciwuderzeniowa (bierna)
      • Zwiększono wytrzymałość tarczy: z 12% maksymalnego HP do 14% maksymalnego HP.
  • Wukong
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono manę: z 300 do 330.
    • Wojowniczy Żartowniś (W)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 22-14 do 18-14 sekund.

Osłabienia

  • Aatrox
    • Zagłada Świata (R)
      • Zmniejszono bonusowe AD: z 20-45% do 20-40%.
  • Anivia
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,9 do 4,5.
    • Odmrożenie (E)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 60% do 55%.
  • Corki
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost AD: z 2.5 do 2.
      • Zmniejszono przyrost many: z 54 do 40.
  • Illaoi
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono bazowe AD: z 68 do 65.
      • Zmniejszono przyrost many: z 60 do 50.
  • Jax
    • Mistrz Broni (R)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 100-80 do 110-90.
      • Zmniejszono aktywne obrażenia: ze 150-350 do 100-250.
  • Lillia
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 5,2 do 4,5.
    • Wypełniony Snami Kostur (bierna)
      • Zmniejszono leczenie z potworów: z 39-54 do stałych 39.
  • Mordekaiser
    • Śmiertelny Uścisk (E)
      • Zmniejszono obrażenia: z 70-130 (+60% AP) do 60-120 (+40% AP).
  • Poppy
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono bazowe AD: z 64 do 60.
      • Zwiększono szybkość ataku na pierwszym poziomie: z 0,625 do 0,658.
  • Seraphine
    • Wysoka Nuta (Q)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 60% do 50%.
  • Shen
    • Bariera Ki (bierna)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 10 do 11 sekund.
      • Zwiększono zwrot czas odnawiania się umiejętności: z 4,75 do 4,8.
    • Wsparcie (R)
      • Zmniejszono wytrzymałość tarczy: ze 130-450 (+16% bonusowego HP) do 120-320 (+15% bonusowego HP).
      • Zmniejszono maksymalną wytrzymałość tarczy: z 208-720 (+25,6% bonusowego HP) do 192-512 (+24% bonusowego HP)
  • Sylas
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost HP: ze 129 do 122.
  • Syndra
    • Siła Woli (W)
      • Zmniejszono obrażenia: z 70-230 (+70% AP) do 70-210 (+65% AP)
  • Udyr
    • Skrzydlata Burza (R)
      • Zmniejszono obrażenia: z 80-440 do 80-360.
      • Zmniejszono obrażenia R+R: z 8-16% maksymalnego HP do 8-14% maksymalnego HP.
      • Zmodyfikowano obrażenia przeciwko potworom: z 60 (+400% AP i 800% AD) do 80-400 zależnych od poziomu.

Modyfikacje

  • Maokai
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono szybko poruszania się: z 330 do 335.
      • Zwiększono bazowe HP: z 635 do 665.
    • Rzut Sadzonką (E)
      • Zmodyfikowano szybko poruszania się: z 400-460 zależnych od butów do 400-460 zależnych od poziomu postaci.
  • K'Sante
    • Uderzenie Ntofo (Q)
      • Zmniejszono obrażenia: z 80-200 do 70-190.
    • Praca Nóg (E)
      • Zwiększono szybkość doskoku: z 950 do 1250.
  • Warwick
    • Zwiększono rozmiar modelu o 15%.
    • Krwawe Łowy (W)
      • Zmniejszono koszt umiejętności: z 70 do 55 punktów many.
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: ze 100-40 do 80-40 sekund.
      • Zaklęcia użyte przeciwko wrogom z mniej niż 50% HP aktywuje prędkość ataku. Premia utrzymuje się pomiędzy atakami. Premia wynosi 250% w przypadku wrogów poniżej 20% zdrowia i 200% w przypadku wrogów poniżej 25% zdrowia.
      • Aktywuje się 2x szybciej, gdy nie trwa polowanie.
      • Nie blokuje już rzucania w trakcie walki z bohaterami.
    • Pierwotny Zew (E)
      • Zmniejszono czas trwania blokady ataku podstawowego po drugim użyciu: z 0,5 do 0,25 sekundy.
    • Bezkresna Niewola (R)
      • Zwiększono promień trafienia: ze 100 do 150 jednostek.
      • Teraz będzie przeczepiać się do bohaterów przed Warwickiem.

Most Postępu i dodatki kosmetyczne

Drugi sezon serialu wiąże się z serią wydarzeń promocyjnych. Zaliczają się do nich nie tylko liczne skórki, które z wolna wchodzą do gry, ale też przede wszystkim zupełnie odświeżona mapa trybu ARAM. Żegnamy się z Howling Abyss, by powędrować w zaułki Piltover. Tam, na Moście Postępu, czekają nas nowe struktury, zadania i szereg odświeżonych mechanik. Szczegóły możecie prześledzić na oficjalnej stronie League of Legends.