Bohaterowie w wersji 14.22
W kategorii bohaterów w aktualizacji 14.22 mamy niewyczerpane pokłady zmian. Warto zwrócić szczególną uwagę na Warwicka oraz Swaina. To ich modyfikacje dotknęły bowiem najmocniej. Kluczowa jest jednak premiera nowej postaci. Prosto z kultowego serialu Riot Games do gry wkracza Ambessa Medarda! Opis jej umiejętności możecie znaleźć w tym artykule.
Wzmocnienia
- Blitzcrank
- Pięść Mocy (E)
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: ze 180% do 200%.
- Pięść Mocy (E)
- Briar
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono bazowe HP: z 590 do 625.
- Statystyki podstawowe
- Fizz
- Cios Jeżowca (Q)
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP: z 45% do 55%.
- Trójząb (W)
- Zwiększono skalowanie się umiejętności aktywnej z AP: z 40% do 45%.
- Cios Jeżowca (Q)
- Irelia
- Ioniański Zapał (bierna)
- Teraz odświeżać się będzie po uderzeniu budowli.
- Obrażenia przeciwko strukturom będą wynosić 50%.
- Ioniański Zapał (bierna)
- Katarina
- Shunpo (E)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 14-8 do 12-8 sekund.
- Lotos Śmierci (R)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 90-45 do 75-45 sekund.
- Shunpo (E)
- Kayle
- Boskie Wywyższenie (bierna)
- Zwiększono skalowanie się szybkości ataku z AP: z 0,5% do 1% za każde 100 AP.
- Zwiększono skalowanie się maksymalnej szybkości ataku z AP: z 2,5% do 5%.
- Boskie Wywyższenie (bierna)
- Rumble
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono bazowe HP: z 625 do 655.
- Statystyki podstawowe
- Swain
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono odporność na magię: z 30 do 31.
- Zwiększono przyrost odporności na magię: z 1,3 do 1,55.
- Ręka Śmierci (Q)
- Zwiększono obrażenia: z 60-160 do 60-180.
- Zwiększono maksymalne obrażenia: ze 120-320 do 120-360
- Nigdyruch (E)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 14-10 do 12-10 sekund.
- Demoniczne Wzejście (R)
- Zwiększono skalowanie się leczenia z HP: z 1,25% do 1,5%.
- Statystyki podstawowe
- Varus
- Kołczan Rozkładu (W)
- Zwiększono obrażenia za uderzenie: z 5-25 do 8-28.
- Kołczan Rozkładu (W)
- Vayne
- Godzina Sądu (R)
- Zwiększono dodatkowe AD: z 25-55 do 35-65.
- Godzina Sądu (R)
- Vel'Koz
- Tektoniczne Rozerwanie (E)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 16-12 do 14-12 sekund.
- Promień Dezintegracji Istot Żywych (R)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: ze 120-80 do 100-80 sekund.
- Tektoniczne Rozerwanie (E)
- Vi
- Tarcza Przeciwuderzeniowa (bierna)
- Zwiększono wytrzymałość tarczy: z 12% maksymalnego HP do 14% maksymalnego HP.
- Tarcza Przeciwuderzeniowa (bierna)
- Wukong
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono manę: z 300 do 330.
- Wojowniczy Żartowniś (W)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 22-14 do 18-14 sekund.
- Statystyki podstawowe
Osłabienia
- Aatrox
- Zagłada Świata (R)
- Zmniejszono bonusowe AD: z 20-45% do 20-40%.
- Zagłada Świata (R)
- Anivia
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,9 do 4,5.
- Odmrożenie (E)
- Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 60% do 55%.
- Statystyki podstawowe
- Corki
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono przyrost AD: z 2.5 do 2.
- Zmniejszono przyrost many: z 54 do 40.
- Statystyki podstawowe
- Illaoi
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono bazowe AD: z 68 do 65.
- Zmniejszono przyrost many: z 60 do 50.
- Statystyki podstawowe
- Jax
- Mistrz Broni (R)
- Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 100-80 do 110-90.
- Zmniejszono aktywne obrażenia: ze 150-350 do 100-250.
- Mistrz Broni (R)
- Lillia
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono przyrost pancerza: z 5,2 do 4,5.
- Wypełniony Snami Kostur (bierna)
- Zmniejszono leczenie z potworów: z 39-54 do stałych 39.
- Statystyki podstawowe
- Mordekaiser
- Śmiertelny Uścisk (E)
- Zmniejszono obrażenia: z 70-130 (+60% AP) do 60-120 (+40% AP).
- Śmiertelny Uścisk (E)
- Poppy
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono bazowe AD: z 64 do 60.
- Zwiększono szybkość ataku na pierwszym poziomie: z 0,625 do 0,658.
- Statystyki podstawowe
- Seraphine
- Wysoka Nuta (Q)
- Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 60% do 50%.
- Wysoka Nuta (Q)
- Shen
- Bariera Ki (bierna)
- Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 10 do 11 sekund.
- Zwiększono zwrot czas odnawiania się umiejętności: z 4,75 do 4,8.
- Wsparcie (R)
- Zmniejszono wytrzymałość tarczy: ze 130-450 (+16% bonusowego HP) do 120-320 (+15% bonusowego HP).
- Zmniejszono maksymalną wytrzymałość tarczy: z 208-720 (+25,6% bonusowego HP) do 192-512 (+24% bonusowego HP)
- Bariera Ki (bierna)
- Sylas
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono przyrost HP: ze 129 do 122.
- Statystyki podstawowe
- Syndra
- Siła Woli (W)
- Zmniejszono obrażenia: z 70-230 (+70% AP) do 70-210 (+65% AP)
- Siła Woli (W)
- Udyr
- Skrzydlata Burza (R)
- Zmniejszono obrażenia: z 80-440 do 80-360.
- Zmniejszono obrażenia R+R: z 8-16% maksymalnego HP do 8-14% maksymalnego HP.
- Zmodyfikowano obrażenia przeciwko potworom: z 60 (+400% AP i 800% AD) do 80-400 zależnych od poziomu.
- Skrzydlata Burza (R)
Modyfikacje
- Maokai
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono szybko poruszania się: z 330 do 335.
- Zwiększono bazowe HP: z 635 do 665.
- Rzut Sadzonką (E)
- Zmodyfikowano szybko poruszania się: z 400-460 zależnych od butów do 400-460 zależnych od poziomu postaci.
- Statystyki podstawowe
- K'Sante
- Uderzenie Ntofo (Q)
- Zmniejszono obrażenia: z 80-200 do 70-190.
- Praca Nóg (E)
- Zwiększono szybkość doskoku: z 950 do 1250.
- Uderzenie Ntofo (Q)
- Warwick
- Zwiększono rozmiar modelu o 15%.
- Krwawe Łowy (W)
- Zmniejszono koszt umiejętności: z 70 do 55 punktów many.
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: ze 100-40 do 80-40 sekund.
- Zaklęcia użyte przeciwko wrogom z mniej niż 50% HP aktywuje prędkość ataku. Premia utrzymuje się pomiędzy atakami. Premia wynosi 250% w przypadku wrogów poniżej 20% zdrowia i 200% w przypadku wrogów poniżej 25% zdrowia.
- Aktywuje się 2x szybciej, gdy nie trwa polowanie.
- Nie blokuje już rzucania w trakcie walki z bohaterami.
- Pierwotny Zew (E)
- Zmniejszono czas trwania blokady ataku podstawowego po drugim użyciu: z 0,5 do 0,25 sekundy.
- Bezkresna Niewola (R)
- Zwiększono promień trafienia: ze 100 do 150 jednostek.
- Teraz będzie przeczepiać się do bohaterów przed Warwickiem.
Most Postępu i dodatki kosmetyczne
Drugi sezon serialu wiąże się z serią wydarzeń promocyjnych. Zaliczają się do nich nie tylko liczne skórki, które z wolna wchodzą do gry, ale też przede wszystkim zupełnie odświeżona mapa trybu ARAM. Żegnamy się z Howling Abyss, by powędrować w zaułki Piltover. Tam, na Moście Postępu, czekają nas nowe struktury, zadania i szereg odświeżonych mechanik. Szczegóły możecie prześledzić na oficjalnej stronie League of Legends.