CS2 z przeróżnymi poprawkami

Cóż, na razie w CS2 nadal nie ma mowy o bojach na kolejowej mapie. Valve bowiem bynajmniej nie dokonało żadnej roszady w puli i zamiast tego w nowym updacie skupiło się na poprawkach przeróżnych błędów gry. I to naprawdę przeróżnych. Przykłady? Np. deweloperzy zmienili kwestię informacji zwrotnej po trafieniu pocisku w cel. To w teorii powinno sprawić, że Counter-Strike częściej prawidłowo będzie odczytywać to, czy nasze kule dosięgły przeciwnika, czy też nie. Nie obyło się też bez grzebania przy Zbrojowni. Dotychczas ci majętni, którzy nabyli przepustkę, już na starcie otrzymywali pierwszy z 40 punktów. Ale koniec tego El Dorado. Od teraz całą czterdziestkę zdobędziemy jedynie poprzez levelowanie. Dodatkowo pomniejsze usprawnienia pojawiły się na takich arenach, jak Office, Ancient, Nuke oraz Anubis. Słowem nie wspomniano natomiast o znienawidzonym przez graczy Vertigo, co wskazywałoby, że wbrew nadziejom społeczności mapa ta na razie nadal będzie straszyć w trybie turniejowym i na pro scenie.

Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:

Rozgrywka

  • dodano różne poprawki informacji zwrotnej po trafieniu pocisku
  • naprawiono sytuację, gdy podczas sprayu kompensacja opóźnienia cofała hitboxy celu dalej w przeszłość niż było prezentowane na ekranie
  • skakanie w miejscu na pochyłej powierzchni nie będzie już powodować przesuwania się graczy na krótkim dystansie
  • naprawiono błąd, w ramach którego C4 mogło być rozbrojone z dowolnej wysokości

Animacje

  • naprawiono logikę IK, by poprawić pozycjonowanie stóp w trybie trzecioosobowym, szczególnie na zboczach
  • naprawiono sytuację, gdy stopy i nogi graczy mogły wyskoczyć ze swojej pozycji podczas zakończenia animacji rozbrajania bomby
  • zredukowano związane z animacjami wykorzystanie przepustowości sieci

Matchmaking

  • dodano bardziej szczegółowe statystyki matchmakingu dla graczy, którzy próbują znaleźć mecz poza szczytowym okresem dnia

Różne

  • aktywacja Przepustki Zbrojowni nie zapewni już od razu pierwszego punktu Zbrojowni. Wszystkie 40 punktów Zbrojowni można zdobyć poprzez granie i zdobywanie punktów doświadczenia


Mapy

  • Office
    • naprawiono geometrię w problematycznych pod kątem skakania narożnikach
  • Ancient
    • przerobiono kolizje na schodach prowadzących do maina A dla lepszego poruszania się graczy
    • usunięto drzewo, które tworzyło na BS-ie A rozpraszający cień
    • dostosowano kolizje, by lepiej pasowały do widocznej geometrii i tak, by gracze mogli mocniej przylegać do ścian
    • naprawiono kilka błędów oświetlenia
    • zmniejszono cienie, by zwiększyć wydajność w niektórych obszarach
    • naprawiono niektóre miejsca w domu, w których można było utknąć
    • naprawiono lukę w kolizjach w dolnej części rampy B
    • naprawiono niektóre znikające siatki
  • Nuke
    • naprawiono niektóre błędy oświetlenia na niższych ustawieniach graficznych
  • Anubis
    • naprawiono lukę w geometrii