Sporo czasu upłynęło odkąd Valve zakończyło ostatnią operację w Counter-Strike: Global Offensive. Minionej nocy w końcu doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji i zupełnie nowej operacji - Operacji Wildfire! Wraz z nią w grze pojawiła się również odświeżona wersja popularnej mapy Nuke oraz kilka innych, mniej lub bardziej ważnych, poprawek.
Operacja Wildifre:
- Operacja Wildfire została udostępniona: link
- siedem map społeczności dostępnych jest w Matchmakingach i innych trybach gry dzięki Operacji Wildfire
- można już nabywać dostęp do Operacji Wildfire (5,99$), który daje dostęp do następujących elementów:
- moneta Operacji Wildfire, którą można ulepszać przechodząc kolejne misje
- dziennik Operacji Wildfire
- Kampania Gemini, którą można przejść w trybie kooperacji, a jej misje można powtarzać
- Kampania Wildfire zawierająca 30 misji w trybach Casual, Arms Race, Demolition i Deathmatch
- Misje Blitz, które są globalnymi wydarzeniami dające bonus doświadczenia
- dostęp do dropów z kolejkcji Operacji Wildfire: Cobblestone, Cache, Overpass, Gods and Monsters, Chop Shop i Rising Star
- ekskluzywny dostęp do case'a Operacji Wildfire, który 16 skinów stworzonych przez społeczność oraz Nóż Bowie - Nuke powrócił. Więcej informacji znajdziecie tutaj
Rozgrywka:
Wyścig zbrojeń:
- poświata lidera nie jest już widoczna przez ściany
- M4A1-Silenced został dodany do karabinów dostępnych w tym trybie
Interfejs użytkownika:
- poprawiono ikonę AWP
- filtr ekwipunku działa od teraz poprawnie
- sortowanie ekwipunku w zależności od jakości lepiej grupuje przedmioty
- zaktualizowano ikonę ładowania mapy Nuke
MISC:
- naprawiono błąd, który sprawiał, że krople deszczu nie wyświetlały się poprawnie, gdy patrzyliśmy z perspektywy obserwowanego gracza
- detale (jak chociażby trawa) zostały ulepszone, co pozwala na renderowanie większej liczby niższym kosztem
SDK:
- [vbsp.exe] podniósł wartość MAX_MAP_ENTITIES z 16384 do 20480, by kompilować większe mapy
- mapy mogą mieć kilka obrazów radaru w zależności od tego, jak wysoko położony jest gracz
- dodano kilka elementów, by wspierać nowy typ misji: Co-op Strike (game_type 4, game_mode 1)
- dodano przedmioty Co-op Strike: Heavy Armor, Tactical Awareness Grenades i Medi-Shot
- dodano nowe miejsca spawnu
- dodano wybuchającą beczkę
- func_hostage_rescue może być teraz zablokowana
- dodano przeciwnika Heavy Phoenix - dodano item_coop_coin, która pokazuje, ile monet (z trzech) zebrano
- game_player_equip została zaktualizowana, by pozwalać mapom na danie broni aktywatorowi
- prop_door_rotating od teraz blokuje nav, gdy zamknięte, zablokowane lub nietłukące
- dodano komendę mp_c4_cannot_be_defused, która nie pozwala na rozbrojenie bomby
- przywrócono env_gunfire z HL2
- dodano dwie komendy do zarządzania upuszczoną bronią:
- weapon_auto_cleanuo_time - jeśli jest ustawiona na wartość inną niż 0 to bronie znikną po określonym czasie
- weapon_max_before_cleanup - jeśli jest ustawiona na wartość inną niż 0 to broń, od upuszczenia której minęło najwięcej czasu zostanie usunięta z mapy, by zachować określoną liczbę broni - dodano trzecią opcję do mp_death_drop_grenade, która sprawia, że wszystkie posiadane granaty wypadają (używana w Co-op Strike)
- zaktualizowano bronie w Hammer fgd, by używać modeli broni, które pasują do tych, które używane są standardowo
- dodano env_sprite_clientside
Mapy:
- Nuke:
- mapa dostępna jest od teraz w matchmakingach i innych trybach gry z grupy map Operacji Wildfire - Cache:
- poprawiono spawny DM
- poprawiono gładkość radaru
- poprawiono gładkość wyglądu
- dodano fizykę do płotu w sun roomie
- naprawiono wiele pixel walków
- naprawiono ścianę na środku, przez którą można było skanować tylko z jednej strony
- płot na spawnie terrorystów został poprawiony - Mirage:
- usunięto lampy ścienne, które blokowały widoczność z budki z biletami na A w kierunku środka
- usunięto półkę w sklepie niedaleko bombsite'u B
- dodano płytę ze sklejki na A, która sprawia, że rzucanie granatów bardziej jednostajne
- niewielkie zmiany w Safehousie, Lake i Shoots