Kilkanaście minut temu pojawiła się nowa aktualizacja Counter-Strike: Global Offensive. Jest to prawdopodobnie ostatni update, jaki zostanie wydany przed startem ELEAGUE Major 2017.
ELEAGUE Major 2017:
- do sprzedaży trafiły naklejki drużyn, naklejki z autografami i graffiti uczestników Majora. Więcej na ten temat możecie dowiedzieć się tutaj
- drużynowe naklejki mogą być użyte w Pick'Em Challenge:
- można już typować wyniki fazy grupowej
- typowanie wyników fazy grupowej możliwe będzie do czasu rozpoczęcia pierwszego meczu Majora
- typowanie na play-offy wystartuje po zakończeniu fazy grupowej i dostępne będzie do momentu rozpoczęcia pierwszego meczu fazy pucharowej
Rozgrywka:
- gracze, którzy zostaną wyeliminowani w czasie trwania animacji rzucania granatu nie będą duplikowali rzutu granatem, który już został wyrzucony
- zmieniono zasadę działania func_breakables
MISC:
- dodano komendę serwera sv_steamauth_enoferce, która pozwoli organizatorom turniejów lanowych opóźnić wyrzucenie gracza z serwera spowodowane błędem klienta gry
Dźwięki:
- obniżono poziom głośności niektórych dźwięków i zaktualizowano zasadę działania odgłosów strzałów w zależności od odległości
- maksymalny poziom odgłosu strzału mogą usłyszeć tylko gracze stojący w odległości ok. 1 metra od strzelającego
- szybkość zaniku głośności w zależności od dystansu może być łatwiej zauważalna
- dodano opisy do wielu grup mixerów
Mapy:
- Mirage:
- usunięto miejsca, w których mogła utknąć bomba
- usunięto niewielkie prześwity w osłonach na BS-ie A
- Nuke:
- naprawiono błąd, związany ze skakaniem w toxicu na BS-ie B
- usunięto dźwięk wentylacji z dachu przybudówki
- Cache:
- usunięto błąd, który sprawiał, że można było powtarzać dźwięk rozbijania kratki w vencie
- wyeliminowano błędy, wprowadzono poprawki optymalizacyjne
- Inferno:
- naprawiono niewielkie błędy graficzne
- naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli utknąć w okolicy boilera na A
- dodano backface do bramy użytej na końcu banana przy BS-ie B