Start Operacji Hydra w Counter-Strike: Global Offensive to zdecydowanie najważniejsza część najnowszej aktualizacji gry. Nie jest to jednak jedyna nowość, jaką wprowadzili deweloperzy. Valve zdecydowało się w końcu na osłabienie UMP45 i kolejne zmiany m.in, na mapie Canals.
Operacja Hydra:
- Wydarzenia w Operacji Hydra - unikalne tryby rozgrywki, które są dostępne przez tydzień:
- War Games: nietypowe zmiany w klasycznej rozgrywce
- Wingman: rozgrywki w trybie 2vs2 na mapach, które mają jeden BS
- Weapons Expert: kupując jedną broń, nie możesz kupić jej ponownie do końca meczu
- cztery nowe i trzy znane mapy społeczności będące częścią cotygodniowych Wydarzeń w Operacji Hydra:
- Austria, Shipped, Lite, Thrill, Agency, Insertion, Black Gold
- dostęp do Operacji Hydra (5,99$) zawiera:
- kampanię Guardian Mission z trzydziestoma misjami, które mogą być wypełnione (i powtarzane)
- dostęp do dropów z tej operacji i skrzyni Operacji Hydra
- specjalną monetę Operacji Hydra, którą można ulepszyć do diamentowego poziomu
- dziennik Operacji Hydra, dzięki któremu możemy śledzić nasze statystyki
Dźwięk:
- zwiększono dokładność dźwięków w trybie HRTF
- niewielkie zmiany w mixie
Rozgrywka:
- zredukowano obrażenia zadawane przez UMP45 z dużych odległości, by broń bardziej odpowiadała standardom SMG (rangemodifier zredukowano z .85 do .75)
- gracze nie respawnują się, gdy decydują się korzystać z bonusowej broni w trybie deathmatch
- dodano wsparcie dla map cs_ w trybie Demolition (dotyczy serwerów lokalnych i społeczności)
- poprawiono działanie radaru przy włączonej komendzie mp_teammates_are_enemies
- w przypadku, gdy nie posiadamy pistoletu, ale posiadamy Zeusa, ten będzie pokazywał się w miejscu pistoletu
- naprawiono błąd, który sprawiał, że pociski nie penetrowały "teammate'ów" przy włączonej komendzie mp_teammates_are_enemies
Operatorzy serwerów:
- zmiany w sv_disable_motd: domyślna wartość to 1
- zmiany w mp_free_armor: 0 = brak, 1 = kamizelka kuloodporna, 2 = kamizelka kuloodporna + hełm
Mapy:
- zmieniono układ następujących map, by lepiej pasował do trybów War Games i Wingman: Safehouse, StMarc, Lake i Bank
- Canals:
- przesunięto do przodu respawn CT
- dodano ławkę na BS-ie A, by ułatwić dostęp atakującym
- wyeliminowano błędy występujące w tunelu ze schodami
- wprowadzono zmiany zapobiegające utknięciu graczy
- poprawiono zanikanie niektórych elementów
- naprawiono widoczne z arch nodraw
- Rialto:
- dodano nową mapę do Guardian i trybu 2vs2
- Dizzy:
- dodano nowa mapę do trybu Flying Scoutsman