fot. ESL/Helena Kristiansson

Heroic żegna się z Australią! Kolejne mecze IEM Sydney za nami

Drugi dzień Intel Extreme Masters Sydney 2019 rozpoczął się z przytupem! Za nami dwa pierwsze środowe spotkania, w których zatriumfowały wywodzące się z Australii formacje. I o ile wygrana Chiefs Esports Club z ViCi Gaming to żadna niespodzianka, bo w tym starciu trudno było o wyraźnego faworyta, to tego samego nie możemy powiedzieć o porażce Heroic z Grayhound Gaming, w wyniku której ekipa Adama „friberga” Friberga pożegnała się z turniejem na Antypodach.

Pojedynek pomiędzy Chiefs i ViCi zaczął się od niezwykle wyrównanego Dusta2, którego ostatecznie wygrała ekipa składająca się z zawodników z Australii i Nowej Zelandii. Następnie po wysokie zwycięstwo sięgnęła azjatycka piątka, zaś trzecią mapę, mimo porażki w pierwszej połówce, zgarnęło Chiefs, przypieczętowując awans do kolejnej rundy fazy grupowej.

O postawie Heroic podczas zawodów w Sydney trudno powiedzieć coś dobrego. Skandynawska drużyna turniej zaczęła od porażki z Fnatic, a dziś przyszło jej się zmierzyć z Grayhound Gaming. Początek wszystkich trzech map wyglądał bardzo podobnie, wszak zarówno na Inferno, jak i na Mirage’u oraz Overpassie przedstawiciele Starego Kontynentu wypracowywali sobie całkiem niezłą zaliczkę. Ile razy zdołali ją przekuć w zwycięstwo? Tylko raz, na Mirage’u. W pozostałych dwóch przypadkach to formacja Olliego „DickStacy’ego” Tierney’a triumfowała, eliminując tym samym faworyzowane Heroic z IEM Sydney.

1 maja

Pierwsza runda drabinki przegranych grupy B

04:00 Chiefs Esports Club 2:1 ViCi Gaming
Dust2 16:14
Inferno 5:16
Nuke 16:10
04:00 Heroic 1:2 Grayhound Gaming
Inferno 15:19
Mirage 16:5
Overpass 11:16

Aktualne informacje o IEM Sydney 2019 możecie znaleźć w naszej relacji tekstwoej. Transmisja z polskim komentarzem dostępna jest w ESL.TV Polska.

Tagi: , , , , , , , , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

"Need drop", "Go B", "Sorry" – takie komendy wkrótce trafią do CS:GO?

Kilka miesięcy temu za pośrednictwem mediów społecznościowych jeden z deweloperów pracujących dla Valve zadał graczom kilka pytań na temat komend głos...