Dzisiejszy poranek przywitał nas trzecią w tym miesiącu aktualizacją Counter-Strike: Global Offensive. Tym razem jednak Valve postawiło na o wiele więcej zmian, które dosięgły nie tylko rzadziej rozgrywanych map, ale także i Traina oraz Vertigo, które znamy z najważniejszych imprez na scenie. Szczególnie ta druga arena doczekała się konkretnego przemodelowania, które jest kolejną już próbą dostosowania jej do oczekiwań graczy. Ponadto twórcy wprowadzili do gry rozgrzewkowe areny 1v1, na których będziemy mogli ćwiczyć w trybie Skrzydłowy. Pełną listę nowości, które dodano wraz z najnowszym updatem, prezentujemy poniżej:
Rozgrywka
- dodano areny rozgrzewkowe 1vs1 rozgrywane w trybie skrzydłowy na Vertigo oraz Trainie
- dodano nowy parametr broni o nazwie niecelność w najwyższym punkcie skoku, który w przypadku desert eagle'a ustawiono na 331.55
Interfejs
- dodano możliwość zobaczenia celownika obserwowanego gracza
- dodano możliwość skopiowania celowników innych graczy (poprzez tablicę wyników)
- dodano możliwość przesłuchania motywu głównego danego zestawu muzycznego podczas przeglądania zestawów muzycznych
CZYTAJ TEŻ: Anubis wejdzie do puli map turniejowych CS:GO? |
Muzyka
- dodano Masterminds Music Kit Box, który dostępny jest w wariantach klasycznym oraz StatTrak™ i zawiera siedem nowych zestawów:
- Austin Wintory, Bachram
- Daniel Sadowski, Eye of the Dragon
- Dren, Gunman Taco Truck
- Matt Levine, Drifter
- Sam Marshall, Bodacious
- Tim Huling, Neo Noir
- Tree Adams and Ben Bromfield, M.U.D.D. FORCE
MISC
- naprawiono błąd, w wyniku którego agenci czasami nie mieli broni podczas prezentacji na ekranie końcowym meczu
- naprawiono błąd, w wyniku którego agenci w wersji Perfect World czasami przekazywali komendy radiowe po angielsku
- zakładka Oglądaj w menu od teraz zawiera także rozgrywki online
Mapy
- Anubis
- naprawiono odległość rysowania elementów w kanałach na przodzie A
- zwiększono zasięg wybuchu bomby z 400 do 450
- zwiększono czytelność w mainie oraz na midzie od strony A
- dodano kilka poprawek clippingu
- naprawiono kilka brakujących obiektów
- poprawiono nawigację tak, by boty wiedziały, jak przemieszczać się do niższych obszarów
- przesunięto ikony respa na radarze na właściwe współrzędne
- naprawiono błąd z plikami nawigacyjnymi
- Chlorine
- poprawiono tekstury pod względem wizualnym, by polepszyć widoczność
- rozjaśniono światła na B
- usunięto zmienne przemieszanie w okolicach respa CT
- Jungle
- dodano więcej skrzyni w kilku obszarach mapy
- naprawiono kilka błędów zgłoszonych przez społeczność (w tym latającą drabinę)
- zaktualizowano teksturę minimapy
- dodano dodatkowy budynek w obszarze wieży radiowej
- przemodelowano drewniane elementy ogrodzeń (usunięto dziury)
- naprawiono siatkę kolizji z modelem baterii słonecznej
- Vertigo
- rozjaśniono tekstury dwuteowników
- zastąpiono drewniane ogrodzenie na A jego metalową wersją, zmniejszając obrażenia od skanowania
- obniżono wysokość BS-a B o 32 jednostki
- ściśnięto wyjście ze schodów terro
- usunięto wejście od okna z mida i zastąpiono je podniesionym wejściem od w pobliżu respa CT
- odwrócono poręcze biegnące od schodów do BS-a, by pozwolić przeskoczyć z worka z piaskiem
- przemodelowano projekt BS-a oraz osłon
- przeniesiono łącznik z hal B w kierunku respa terro
- umożliwiono grę na BS-ie B w trybie Skrzydłowy
- eksperymentalnie gracze podczas rozgrzewki w trybie Skrzydłowy będą odradzać się na arenie 1vs1
- Train
- przeniesiono gołębie, które czasami pojawiały się w okolicach ivy, dzięki czemu nie będą one od teraz widoczne od strony CT
- naprawiono błąd, w wyniku którego nie można się było poruszać na szczycie drabiny pociągu naftowego na B
- rozjaśniono rusztowanie pociągu naftowego
- wprowadzono nowy model kolizji ze znajdującymi się na mapie śmietnikami
- eksperymentalnie gracze podczas rozgrzewki w trybie Skrzydłowy będą odradzać się na arenie 1vs1