Przedwczoraj Valve opublikowało aktualizację Counter-Strike'a: Global Offensive, która w dużej mierze skupiała się na zmianach na Mutiny i Swampie, czyli dwóch dodanych niedawno mapach. Co ciekawe, prace budowlane na tej pierwszej trwają i dzisiejszy update ponownie zmienia sporo rzeczy, sporo też reperuje – co ciekawe, część z poprawek to efekt sugestii ze strony społeczności. Można się jednak spodziewać, że to jeszcze nie koniec i w kolejnych tygodniach twórcy CS:GO nadal będą zasypywać nas łatkami naprawiającymi nowe areny. A o tym, co naprawiono teraz, przeczytać można poniżej:
MISC
- naprawiono spadającą wydajność podczas odtwarzania dem POV
- po stronie serwera dodano opcję sv_closecaption, dzięki której można kontrolować, czy napisy mają być wyświetlane podczas rozgrywki. Domyślnie ustawiona tylko dla czatu misji kooperacyjnych
- dodano filmy menu głównego dla Mutiny i Swamp
Mapy
- Mutiny
- optymalizacja
- dodano kilka areaportali, by zwiększyć optymalizację od strony terro na niższym poziomie BS-a B
- dostosowano odległość zanikania dla niektórych obiektów, by poprawić wydajność
- usunięto niektóre zbędne liście
- rozgrywka
- zwiększono wysokość osłony na platformie a BS-ie A
- usunięto zasłaniającą narożniki lampę na zewnątrz BS-a
- usunięto część liści z BS-u B od strony CT, by poprawić widoczność
- naprawiono miejsce do boostowania na midzie niedaleko łącznika A
- dodano kilka skrzynek w narożniku Dirt Road w okolicach respa CT
- usunięto beczki i stos drewna w okolicach respa CT, by upłynnić poruszanie się
- w kilku miejscach poprawiono clipping
- dodano clipping na płonących stosach
- usunięto nieodpowiednie clipy granatu na górnej części A od strony terro, na BS-ie A oraz na ścianie w górnej części mida
- MISC
- działa statku od teraz wystrzeliwują w kierunku morza w ramach świętowania po eksplozji bomby (dzięki ZooL!)
- naprawiono błąd, w wyniku którego można było widzieć wrogów na radarze poprzez skrzynie
- naprawiono błąd, w wyniku którego granaty i bronie mogły spaść do wnętrza skrzyni
- naprawiono błąd, w wyniku którego mewy nie umierały po wystrzeleniu do nich (ale prosimy nie strzelać do mew)
- dodano więcej detali w domu prowadzącym od górnej strony terro do BS-a A
- zwiększono odległość renderowania różnych obiektów w okolicach doków
- usunięto miejsc na midzie, w których mogła utknąć bomba
- uszczelniono wiele ścian w lobby
- usunięto nieco niepożądanego mchu na Stairway to Heaven
- zmieniono palmę przy windzie
- naprawiono liczne pixelwalki (dzięki ALJN!)
- optymalizacja