Przedwczoraj Valve opublikowało aktualizację Counter-Strike'a: Global Offensive, która w dużej mierze skupiała się na zmianach na Mutiny i Swampie, czyli dwóch dodanych niedawno mapach. Co ciekawe, prace budowlane na tej pierwszej trwają i dzisiejszy update ponownie zmienia sporo rzeczy, sporo też reperuje – co ciekawe, część z poprawek to efekt sugestii ze strony społeczności. Można się jednak spodziewać, że to jeszcze nie koniec i w kolejnych tygodniach twórcy CS:GO nadal będą zasypywać nas łatkami naprawiającymi nowe areny. A o tym, co naprawiono teraz, przeczytać można poniżej:

MISC

  • naprawiono spadającą wydajność podczas odtwarzania dem POV
  • po stronie serwera dodano opcję sv_closecaption, dzięki której można kontrolować, czy napisy mają być wyświetlane podczas rozgrywki. Domyślnie ustawiona tylko dla czatu misji kooperacyjnych
  • dodano filmy menu głównego dla Mutiny i Swamp

Mapy

  • Mutiny
    • optymalizacja
      • dodano kilka areaportali, by zwiększyć optymalizację od strony terro na niższym poziomie BS-a B
      • dostosowano odległość zanikania dla niektórych obiektów, by poprawić wydajność
      • usunięto niektóre zbędne liście
    • rozgrywka
      • zwiększono wysokość osłony na platformie a BS-ie A
      • usunięto zasłaniającą narożniki lampę na zewnątrz BS-a
      • usunięto część liści z BS-u B od strony CT, by poprawić widoczność
      • naprawiono miejsce do boostowania na midzie niedaleko łącznika A
      • dodano kilka skrzynek w narożniku Dirt Road w okolicach respa CT
      • usunięto beczki i stos drewna w okolicach respa CT, by upłynnić poruszanie się
      • w kilku miejscach poprawiono clipping
      • dodano clipping na płonących stosach
      • usunięto nieodpowiednie clipy granatu na górnej części A od strony terro, na BS-ie A oraz na ścianie w górnej części mida
    • MISC
      • działa statku od teraz wystrzeliwują w kierunku morza w ramach świętowania po eksplozji bomby (dzięki ZooL!)
      • naprawiono błąd, w wyniku którego można było widzieć wrogów na radarze poprzez skrzynie
      • naprawiono błąd, w wyniku którego granaty i bronie mogły spaść do wnętrza skrzyni
      • naprawiono błąd, w wyniku którego mewy nie umierały po wystrzeleniu do nich (ale prosimy nie strzelać do mew)
      • dodano więcej detali w domu prowadzącym od górnej strony terro do BS-a A
      • zwiększono odległość renderowania różnych obiektów w okolicach doków
      • usunięto miejsc na midzie, w których mogła utknąć bomba
      • uszczelniono wiele ścian w lobby
      • usunięto nieco niepożądanego mchu na Stairway to Heaven
      • zmieniono palmę przy windzie
      • naprawiono liczne pixelwalki (dzięki ALJN!)