Valve przygotowało i wydało kolejną aktualizację do Counter-Strike: Global Offensive. Producent gry skupił się na wielu różnych aspektach - od wprowadzenia do gry pinów, po dodanie znanej z czasów Counter-Strike'a 1.6 funkcji fade to black. Najnowszy patch zajmuje około 135 MB.
Piny:
- dodano kapsułę z pinami z pierwszej serii do gry
- prawdziwe piny z pierwszej serii będzie można nabywać na WeLoveFine.com
Rozgrywka:
- domyślna wartość komendy spec_freeze_time zmniejszona z 5,0 do 3,0
- dodano funkcje "fade" i "blur" do kamery po zabójstwie (kiedy mp_forcecamera ma wartość 1)
- funkcje "fade" i "blur" następują bardziej agresywnie, gdy dostaniemy headshota (kiedy mp_forcecamera ma wartość 1)
Obserwowanie:
- poprawiono kamery obserwatora na Cache'u
- poprawiono kamery obserwatora na Nuke'u
- dodano komendy cl_spec_use_tournament_content_standards i sv_spec_use_tournament_content_standards, które pozwalają klientowi wybrać prawdziwe nicki profesjonalnych graczy i pomijać tagi broni u obserwatorów
MISC:
- od teraz, kiedy skierujemy celownik na inną broń w celu jej zamiany, wyświetlana będzie jej prawdziwa nazwa zamiast tagu
WebAPIs: