Valve przygotowało i wydało kolejną aktualizację do Counter-Strike: Global Offensive. Producent gry skupił się na wielu różnych aspektach - od wprowadzenia do gry pinów, po dodanie znanej z czasów Counter-Strike'a 1.6 funkcji fade to black. Najnowszy patch zajmuje około 135 MB.

Piny:

  • dodano kapsułę z pinami z pierwszej serii do gry
  • prawdziwe piny z pierwszej serii będzie można nabywać na WeLoveFine.com

Rozgrywka:

  • domyślna wartość komendy spec_freeze_time zmniejszona z 5,0 do 3,0
  • dodano funkcje "fade" i "blur" do kamery po zabójstwie (kiedy mp_forcecamera ma wartość 1)
  • funkcje "fade" i "blur" następują bardziej agresywnie, gdy dostaniemy headshota (kiedy mp_forcecamera ma wartość 1)

Obserwowanie:

  • poprawiono kamery obserwatora na Cache'u
  • poprawiono kamery obserwatora na Nuke'u
  • dodano komendy cl_spec_use_tournament_content_standards i sv_spec_use_tournament_content_standards, które pozwalają klientowi wybrać prawdziwe nicki profesjonalnych graczy i pomijać tagi broni u obserwatorów

MISC:

  • od teraz, kiedy skierujemy celownik na inną broń w celu jej zamiany, wyświetlana będzie jej prawdziwa nazwa zamiast tagu

WebAPIs:

  • wprowadzamy Authentication Code, które pozwolą zawodnikom mieć dostęp do swoich Pick'Em Challenge i Fantasy podczas Majorów poprzez zewnętrzne strony internetowe
  • pełna dokumentacja dostępna jest tutaj
  • zarządzanie kodami dostępnej jest tutaj