Śmiało możemy powiedzieć, iż na premierę odnowionego Cache'a czekał cały CS-owy świat. Czy rekonstrukcja popularnej mapy zakończyła się sukcesem? Tak naprawdę odpowiedź na to pytanie poznamy dopiero wtedy, gdy arena trafi na publiczne serwery, jednak wczoraj swoje pierwsze odczucia przedstawiło już wielu profesjonalnych graczy czy ekspertów.
– Nowy Cache rozczarował. Wygląda na to, że nie wprowadzono żadnych zmian w rozgrywce, podobnie jak podczas remake'u Dusta2, który sprawił, że mapa jest tak samo zła jak wcześniej. Na całe szczęście Cache był dobry, ale liczyłem na więcej – tak na gorąco komentował przebudowę mapy Paweł "innocent" Mocek. Po bliższym przyjrzeniu się nowościom zawodnik Illuminar Gaming szybko zmienił jednak zdanie: – Oczywiście "wygląda" było tutaj słowem kluczowym, bo oglądając mecz wyłapałem wiele dodanych aspektów taktycznych oraz małych, ale fajnych i świeżych elementów. Udany rework – zakończył triumfator Games Clash Masters.
Najwięcej uwag do przekazania mieli naturalnie uczestnicy meczu pokazowego, którzy jako pierwsi mogli przetestować dzieło Shawna “FMPONE” Snellinga oraz Salvatore'a "Volcano" Garozza – Wydaje się, że strona CT została wzmocniona. [...] Myślę, że podstawowe elementy rozgrywki zostały przeniesione z poprzedniej wersji mapy, ale sądzę, że teraz będzie trudniej zająć A i mida. Co najważniejsze, kolory muszą być mniej żywe. Nadałyby się zieleń i żółć, które są na Overpassie – one są naprawdę dobre, bo wyraźnie widzi się modele graczy – stwierdził Joshua "steel" Nissan, któremu wtórował Kenny "kennyS" Schrub: – Nowy Cache jest świetny. Trochę za dużo zielonego, więc czasami niezbyt wiedzieliśmy, gdzie znajduje się rywal, ale i tak bardzo nam się podobało – przyznał francuski snajper.
Niewiele do powiedzenia miał za to Epitácio "TACO" de Melo:
cache became a forest 🌳
— Epitácio de Melo (@TACOCS) September 29, 2019
– Dla mnie nowy Cache wygląda świetnie. Odpowiednia ilość niewielkich zmian, by odświeżyć mapę, ale jednocześnie utrzymać też jej klasyczny nastrój – to z kolei opinia Vince'a Hilla, anglojęzycznego komentatora, która pokrywa się ze słowami Christiana "loWela" Garcii Antorana: – Cache wygląda niesamowicie, istnieje wiele nowych kątów i elementów, dzięki którym sporo sytuacji zostanie rozegranych inaczej niż kiedyś – wyjaśnił Hiszpan.
Warto pamiętać, iż autorzy zaprezentowanej nam wczoraj odsłony Cache'a najbliższe dni spędzą na wykonywaniu poprawek opartych właśnie na feedbacku od zawodników czy ekspertów. Odświeżona mapa trafi do warsztatu Steama 10 października i dopiero wtedy każdy z nas będzie mógł samodzielnie sprawdzić wszystkie dodane nowości.